هاست وردپرس با طعم تند و تیز

جشنواره سوپر شارژ وردپرس

تجربه نهایت سرعت هاست

با کد تخفیف “۵۰XFAST” وردپرس خودتان را سوپر شارژ نمایید و ۵۰% تخفیف دریافت کنید !

همینک سفارش دهید و از کد تخفیف استفاده نمایید…

وردپرس کارآ چگونه وب سایت ها را بهینه سازی می کند ؟

سرعت بارگزاری وب سایت جز اصلی‌ترین اولویت‌های یک وب سایت می‌باشد. بارگزاری سریع وب سایت کمک می‌کند مخاطب شما شیفته وب سایت شما گردد و کاربر وفادار شما بماند.

سریعتر از حد انتظار

مفتخریم سریع ترین تکنولوژی پردازش مدیریت محتوا وردپرس را برروی بسترهای ابری داخل و خارج از ایران ارائه می کنیم. سیستم وردپرس کارآ به گونه ای عمل می کند سیستم مدیریت محتوا شما در سریع ترین زمان بارگذاری می شود.

استفاده از تجهیزات و سخت افزار قدرتمند برروی بستر ابری امکان ارائه خدمات میزبانی وب با کیفیت و پایداری بالاتر را به وب سایت شما می دهد.

همه می توانند سخت افزار قدرتمند داشته باشند اما هنر وردپرس کارآ، تنها سخت افزار قوی نیست… !

معماری و تکنولوژی وردپرس کارآ

هاست وردپرس کارآ تنها سرویس میزبانی وب در ایران می باشد که از تکنولوژی های زیر برای بهینه سازی و افزایش کارآمدی سیستم مدیریت محتوا وردپرس و سرویس هاست شما استفاده می کند و به کمک این تکنولوژی ها شما هاست وردپرس سریع و وب سایتی با بارگذاری بسیار سریع تر از قبل خواهید داشت.

هاست وردپرس

نام هاست وردپرسفضاپهنای باندامکاناتتکنولوژیقیمت
H هیدروژن۵۰۰MBنامحدودنامحدودPHP-FPM, PageSpeed, NGINX, Cache۲۴,۹۰۰ تومان ۱۲,۴۵۰ تومانسفارش آنلاین
N نیتروژن۱۰۰۰MBنامحدودنامحدودPHP-FPM, PageSpeed, NGINX, Cache۳۴,۹۰۰ تومان ۱۷,۴۵۰ تومانسفارش آنلاین
O اکسیژن۳۰۰۰MBنامحدودنامحدودPHP-FPM, PageSpeed, NGINX, Cache۴۹,۹۰۰ تومان ۲۴,۹۵۰ تومانسفارش آنلاین
F فسفر۵۰۰۰MBنامحدودنامحدودPHP-FPM, PageSpeed, NGINX, Cache, NAXSI۷۹,۹۰۰ تومان ۳۹,۹۵۰ تومانسفارش آنلاین
NE نئون۱۰,۰۰۰MBنامحدودنامحدودPHP-FPM, PageSpeed, NGINX, Cache, NAXSI۱۱۹,۹۰۰ تومان ۵۹,۹۵۰ تومانسفارش آنلاین
Xe فسفر۲۰,۰۰۰MBنامحدودنامحدودPHP-FPM, PageSpeed, NGINX, Cache, NAXSI, HHVM۱۹۸,۹۰۰ تومان ۹۹,۴۵۰ تومانسفارش آنلاین
  • کلیه سرویس ها برروی هاردهای پرسرعت SSD قرار دارند.
  • هاست وردپرس در دو بستر داخل ایران (مرکزداده اختصاصی میزبان پایتخت) و خارج از ایران (اروپا) ارائه می گردد.
  • هاست وردپرس از بانک اطلاعاتی MariaDB که قدرتمند تر از MySQL می باشد استفاده می کند و سازگار با مدیریت محتوا وردپرس نیز می باشد.
  • هاست وردپرس از وب سرویس NGINX که قدرتمندترین وب سرویس می باشد با سازگاری کامل با مدیریت محتوا وردپرس می باشد استفاده می کند.

NGINX یک وب سرور برای اجرا درخواست های کاربر هستند که بسیار قدرتمند تر و سریعتر از رقیب اصلی خود Apache می باشد و با ویژگی های بهتر خود از جمله همزمانی بالا استفاده کمتر از حافظه بسیار کارآمد می باشد.

NGINX سازگاری کامل با وردپرس دارد و به عنوان وب سرویس پیشنهادی از سوی وردپرس معرفی شده است.

FPM یک ابزار برای مدیریت پردازش است که دستوراتی که به سمت سرور برای اجرا می آید توسط این ابزار برای اجرا توسط FPM مدیریت می شود تا روند اجرا دستورات به صورت منظم مدیریت تا به سرعت همه پردازش ها پاسخ داده شود

PHP-FPM بسیار سریع‌تر از گونه‌های دیگر روند پردازش PHP عمل می‌کند

HHVM یک برنامه ای است که دستورات زبان PHP را اجرا می کند دستورات زبان PHP توسط مفسر این زبان با ZendEngine اجرا می شود اما HHVM توسط کامپایلر این دستورات را با سرعت بیشتری اجرا می کنند.

سریع‌ترین حالت کامپایل فایل‌های PHP توسط مفصر HHVM می‌باشد.

OpenStackیک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای کنترل و مدیریت رایانش ابری می باشد امکان ذخیره و سازی و کنترل حجم انبوهی از اطلاعات را به کاربر می‌دهد.

OpenStack برترین حالت ممکن ایجاد یک سیستم ابری و کارآمدترین راه‌حل مجازی سازی می‌باشد.

PageSpeed با کوچک کردن، فشرده‌سازی و ادغام فایل و … سعی در افزایش سرعت بارگذاری و با استفاده از مکانیزم‌هایی در کاهش حجم سایت و افزایش سرعت بارگذاری سایت می‌شود.

PageSpeed به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به تغییر در کدهای وب سایت اقدام به فشرده‌سازی فایل‌های CSS, JS, Image, HTML, … نمایید و بالاترین امتیاز را از سیستم مطرح تست توسط PageSpeed بدست بیاورید.

PageSpeed از سوی تیم فنی گوگل معرفی و برنامه‌ریزی شده است و تاثیر بسیار بالایی در سرعت بارگزاری وب سایت شما و SEO – Search Engine Optimization سایت شما دارد.

SSD نسل جدید از هارد هستند که با استفاده از مدارات التریکی اطلاعات را درون مدارات خود نگه‌داری می‌کنند و این قابلیت باعث افزایش سرعت و دسترسی سریع تر به فایل‌ها می‌شود.

بستر ابری هاست وردپرس کارآ برپایه سخت افزار NVMe راه اندازی شده است که سریع‌ترین نوع سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات می‌باشد.

MariaDB یک بانک اطلاعاتی قدرتمند است که انشعابی از MySQL است که با افزودن امکانات جدیدی به MySQL باعث افزایش سرعت و قدرت و کارایی آن نسبت به MySQL شده است.

MariaDB سریع‌ترین بانک اطلاعاتی سازگار با مدیریت محتوا وردپرس می‌باشد که سرعت پردازش درخواست‌ها برروی آن بسیار بالاتر از MySQL است.

تبدیل اطلاعات از MySQL به MariaDB به سادگی و توسط سیستم هاست وردپرس کارآ انجام می‌گیرد.

Cache یک سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات است که اطلاعاتی که از سرور به سمت کاربران ارسال می‌شود را ذخیره می‌کند تا در صورتی که باز هم این اطلاعات نیاز باشد Cache به سرعت این اطلاعات را به کاربر تحویل دهد.

هاست وردپرس ما از خصوصیت FCGI Cache به همراه Memcache استفاده می‌کند به بهترین گزینه معرفی شده از سوی گروه وردپرس می‌باشد.

Naxsi یک نرم افزار تحت وب است که متن باز و رایگان می‌باشد و هدف آن جلوگیری از انواع حملات به سایت‌ها است و با استفاده از مکانیزم هایی قابلیت تعریف رفتار‌ها و یا یادگیری رفتار‌ها را دارد.

NAXSI یک هوش مصنوعی بسیار قوی دارد که خودش را در لحظه سازگار با وب سایت شما می‌کند و اقدام به یادگیری اطلاعات و روند وب سایت شما می‌نماید تا در هر شرایطی از وب سایت شما در مقابل حملات محافظت نماید.

من یک بلاک متن هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.